Kızlar bu hastaneye giden var mı? Her gidişimde bi sinirlerimi bozup dönüyorum. Semra erpalaya aldım randevu başka doktora yönlendirdi çıktı kendisi zaten doktor seçimi yapsakta asistan bakıyor niye doktor seçimi yapıyoruz onu da anlamış değilim. Ölçülerini soruyorum cihaz kendisi kağıda çıkarıyor diyo ilk defa duydum bunu da cinsiyeti soruyorum bilmiyor musun sana ne söylediler şimdi bacak arasını mı arayacağım diyor erkek dedim bende onun gibi bişey gördüm diyo. Kilosunu sordum tekrardan 852 gr gibi bişey dedi net konuşmuyor. Detaylı Ulturosan da 890 gr dı 3 hafta önce dedim suratıma bakıyor. Deli oldum ya beni zorlamasa özele gidicem de durumu olmayanlar bunları çekmek zorunda mı böyle şaka gibi