Zehragniken 5-6 17-18 ve 26 27 mayıs’ta kamu hastaneleri ve aile hekimlerin de doktorlar iş bırakacak. Randevularınızı ona göre alın
Nurhan88 Zehragniken şaka gibi ya zaten zor randevu buluyoruz 27 sine bulmuştum şimdi bir daha kim bilir ne zamana bulucam
Deniz2961 Wonderful_mom çok sık olmuya başladı ne istiyolar bnde bilmiyorum eşim.polis o gün onada dedim szde bırakın 1 gün grev yapın bakalım.ne.olck.die
Nskyhn Wonderful_mom keşke halkı ilk önce devlet düşünse. Altında çalıştırdığı memurların şartlarını iyilestirse.
Sultaner Deniz2961 2 yıl okumuş polisle pratisyen hekim aynı parayı alıyor ben dr olsam ben de grev yaparım hemşireyim gerçekten bide burda yazanları görüyorum sağlık sektöründe kamuda da özelde de hiç hakları olmadıgı gibi maaşlar da yerlerde eskiden maaşımızı düzgün alıyorduk emeğimizin karşılıgını şimdi yok gece gündüz belli değil bayram tatilinde çalış ama normal 5 günlük çalışan memurla aynı parayı al ben 24 haftaya kadar nöbet tuttum fazla mesai hak getire erken doğum riski oldugunu öğrendim 24 e girdiğimde şimdi evde yatıyorum geceleri yogunbakımda saatlerce ayakta çalıştıgım için şuan bebeğim erken doğum ihtimali var ve acil ameliyat oldum burda sağlıkçıların ne şartlarda çalıştıgın bi haber konuşan insanları gördükçe üzülüyorum gerçekten
Dilarakr Deniz2961 eşinize de hakettikleri maaşı vereceğini söyleyip vaatler verip yapmıyorlarsa polisler de yapsınlar grev
Nurakin077 Deniz2961 ahaha canım aynı şeyi bende söyledim zam almak isteyen eylem yapıyor siz nasıl yapacaksınız diyorum dkdkdk (eşim polis)
Wonderful_mom Nskyhn Herkesin kendine göre sıkıntısı var.. kimse calistigi sarttan memnun degil.. o zamanherkes grev yapsin.. isler sarpa sarsin ?
Nskyhn Wonderful_mom grevle işler sarpa sarmaz ama her meslek sıkıntısını tepkisini gösterse her şey olur. Zamanında öğretmenler (ben de ogrtmenim) okulda nöbet tutarken para almıyordu. Hemen bir tepki toplanmalar falan devlet nöbet parası yatırmaya başladı. Doktorlarda onu istiyor. Çünkü güzellikten kimse anlamıyor. Ailemde doktorlar var arkadaşlarımın eşi doktor. Artık biktilar. Yatan paraları görseniz çok komik. Nöbet tutmak zorunda kalıyorlar. Doktorlar istifa ediyor. 6 sene oku çabala ama adam yerine koyma. Hastaneye doğru düzgün malzeme gelmiyormuş. Ne yaparsanız yapın kafasına geçilmiş. Doktor ne yapsın şimdi ? Yani biz kendimizi düşünüyoruz ama onlar da düşünmek zorunda
dnz_dnz Wonderful_mom evet herkes grev yapsın hakkını arasın bi zahmet. Arayana da laf edeceğine asıl sorumlululara, şartları iyileştirmeyenlere baksın. Bıktım artık şu zihniyetten. Kendisi kötü şartlarda diye herkes kötü olsun isterler. Bende yok onda da olmasın kafası. Bir kıskançlık, bir fesatlık aman yarabbim. Doktor olmak için onların verdiği emeklerin binde birini siz verdiniz mi acaba kendinizi onlarla kıyaslıyorsunuz?
Benjaminannesi Wonderful_mom yapsınlar kötü mü olur canım ne var bunda hakkını arayan artık düşman mı oldu
Mommy92 Bu kadar vicdansız yorum nasıl yapabiliyorsunuz? Siz nasıl evlatlarınızı düşünüyorsanız onlarda sağ salim evlerine evlatlarına kavuşmak istiyorlar.Şiddet görmemek ve o kadar ağır koşullarda çalışmanın maddi karşılığını istiyorlar ve çok haklılar. Üstelik acil doktorları her zaman çalışıyor o tarihlerede randevu almayıverin
Nskyhn Mommy92 anlatamiyoruz.. ailemde doktor var arkadaşlarımın eşi doktor. Diş hekimi arkadaşım diyor ki malzeme yok ben hastaya ne yapacağım diyor. İstifa etmeyi düşünüyor. Bıktım artık diyor yani yasamayan bilmez..
Tupbebekile Mommy92 tmm haksiz yere siddet gorenler var ama gorevini hakki ile yapmayan doktorlara ne demeli …. kizim lavobo acici icti cok buyuk ve kapsamli ozel bir hastanenin aciline gittim doktor cocuguma bakmayi kabul etmedi. Kucagimda cocuk baygin beni hastneden gondermeye calisti . Ben ilk mudahaleyi yapin goturum trafik var baygin korkuyorum dedim beni ingilendirmez dedi el isareti ile git git yapti ben aglayip bagirinca baska birimdeki doktorlar mudahale etti. Simdi bu doktoru dovmeyipte ne yapayimm …. keza taksim ilk yardimda kalp doktoruna gittim oturdum tam 1 saat bekledim benden once gelen amcalar teyzeler vardi bir amca kapiya vurdu oglum kac saatir bekliyorum bakmayacakmisiniz dedi .doktor ayaga kalkti yasli adami ite ite kapinin disina cikardi gormuyormusun arkadasim burda sen benim odama nasil girersinde sen bana oglum diyemezsin doktor bey diyeceksin diye dayanamadim kavga ettim sen mesai saati icinde arkadasinla sohbet edemezsin abartisiz tam 1 saat bekledim ki benden once gelen bir suru insan vardi. Simdi bunlar dovulunce varsin kiyamett .. ama hakki ile yapanlarda var kizim icin evinden kalkip benimdr evladim var dayanamdim haberi alinca geldim diyen doktorda var , omirlikten sivi alirken ben dayanamdim cok agladim diye benimle aglayan noroloji doktoruda var ….
starmom Mommy92 randevu almayı vern mi hastanelerde zaten zor randevu alabilen bunca insan varken nasıl diyebiliyorsunuz bunu çoluğunuz çocuğunuz hastaykende bu tavrı sergileyebilecek misiniz çok merak ediyorum
Happyy_ Mommy92 hanım efendi ne kadar iyi doktor var o kadar kötu var en basit örnek dün gece yüksek ateş diye oğlumu acile göturfum ve doktor muayene bile etmeden diş çıkarıyor o yüzden böyle dedi , daha sonra farklı doktora götürdüm baktım ki çocuğum virüs kapmış o yüzden bu halde o kadar kötü doktorlae varki tek kuruş bile haketmiyorlar ama o kadar iyi doktorlar var ki memnun kaldığımda gün boyu Allah razı olsun diyorum hep .
dnz_dnz Nskyhn ne güzel sabırlı sabırlı cevap vermişsiniz ama yok anlamazlar bence yormayın kendinizi 😄 ben bıktım artık bu tarz yorumlardan, hiç tahammül edemiyorum
papatya_35 Nskyhn Her iki tarafta haklı insan çalıştığının karşılığını almalı mutlaka güvende olduğunu bilmeli ama zar zor randevu bulup işini gücünü ona göre ayarlayan insanlarda mağdur oluyor. 1 ay içerisinde 6 gün grev yapmak bence çok fazla. Umarım bir an önce bu sorun çözülür de iki taraf mağdur olmaz 😕
starmom nurcanumann paşaların grevden dönmesini bekledikten sonra ilerde bulabilirseniz alacağınız randevuda o suratsızlıklarını çekeceksiniz başka yapacak bişey yok
Nskyhn dnz_dnz burada her şeye o kadar sabırlı cevap veriyorum ki ben de anlamıyorum neden 😂 haklısınız cidden
Imgesel_1905 Böyle konuşanlari sadece 1 gün hastanelerde çalışmaya davet ediyorum. Bu insanlar yüksek mesleki etiğe sahip insanlar, canınızı emanet ettiğiniz, grev mecburi oldu ne yazık ki sesimizi duyan olmayınca
dnz_dnz Minikanne123 özeller dahil olmuyor diye biliyorum en azından benim gittiğim hastanede olmuyor. Devlette ve sendikalı doktorlar yapıyorlar grevi. Özel hastanelerdekilerin hepsinin ayrı sözleşmesi var zaten, istedikleri memnun oldukları sözleşmeleri imzalıyorlar. Taleplerini sözleşme zamanı dile getiriyorlar. Devlette mecburen bu şekilde dile getirebiliyorlar