Merhaba kızlar, adetime 6 gün var dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Ama 3-4 gündür mide bulantısı var ara afa baş dönmesi oluyor buna istinaden testi yapmıştım zaten oda negatif çıktı. Suan adet belirtimde yok denilecek kadar az. Dün negatifi görünce bu ayda olmayacak galiba dedim beklentiye girmemek için ☺️ Hava değişimi diye mi düşünüyorum ama normal bi bulanti degil. Bugün sigara dumanından midem bulandı mesela ki sigara kullanmiyorum ama dumanından hic rahatsız olmazdım anlamadım bu işi. Yine Kendi kendime kuruntu mu yapıyorum sizce 😔