Önce devlet hastanesi, sona özel hastaneye gittim. 3. Muayeneme de burada çok tavsiye edilen bir doktorun özel kliniğinden randevu aldım 10 gün öncesinden. Yarınki randevu için bugün aramışlar 1 saat erken gelebilir misiniz diye? Çalışıyoruz eşimle ve ikimiz de ona göre program yaptık.Sabaha alalım o zaman deyince de lütfeder gibi 11 gibi aradan alalım o zaman sizi dediler. Normal mi sizce? Yani son gün plan değişikliği ve “aradan alınmak” için mi özel kliniğe gidiyorum o kadar para verip? Hevesim kaçtı biraz ama hormonlarım da tavan yaptığı için buradaki hamişlere danışıp hareket edeyim dedim😅