ElifKumru 12+4 haftalığız tuvalete gittiğimde az miktarda kan gördüm endişe etmeli miyim bu durumu yaşayan var mı ?
Ays_cskn ElifKumru Dr gitmelisin canim gebelikte kanama normal sayilmiyor igne ilac verir benimde kahve akintim var progestan kullaniyorum
ZMM8888 ElifKumru bugün aynı haftalar da ki bi arkadaşta başlık açmıştı onda da kan görüldü gitti doktora düşük tehlikesi varmış bnce biran önce gidin doktora
Ays_cskn ElifKumru Iste o yuzden diyorum ya sen bir git muayeneni ol ona gore doktorun gerekli bilgi ve tedavinr verir normalde kahverengide eski kan olarak olarak geciyor