Şu an 13 haftalığım. 5. Haftalıkken kahverengi lekenmem oldu 20 gün sürdü progestan kullandım o sürede. Doktorum kanama alanı vs görmedi tehlike de görmedi. Geçtikten sonra sarı renge döndü 1.5 ay devam etti ve doktorum ilacı bırakmamı gerek olmadığını söyledi ama ben yinede kullandım 2 ay son bu bir haftadır içmemiştim. sonra dün tekrar eski kahverengi rengine döndü akıntımsı gibi. Hemen doktora gittim doktor tekrar normal olduğunu söyledi baktı kötü birşey görmedi şükür. İkili test için alttan baktı ultrasonda bebek uygun pozisyonda değildi siye cinsiyeti de belli oldu hatta. Ama ben bu lekeden çok rahatsız oluyorum her gördüğümde kalbim sıkışıyor🥺 desteğinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.