Merhaba kızlar ben pcosluyum fakat öyle ileri derece de değil hafif hatta adetlerim felan da gayet duzenli. Düzenli olmadığı zamanlar yani bundan 3-4 sene öncesi sırtta sivilceler başladı, cildiyenin verdiği kremler anlık geçirse de kullanmayı bırakınca yine çoğaldı. Ve gerçekten tüm sırtımı kaplıyor buda tabiki bir kadın için çok rahatsız edici. Sizin veya çevrenizde bu sorunu yaşayan var mı? Çözüm önerileriniz varsa çok mutlu olurum
