TAM 2 haftadır kadın doğuma randevü almaya çalışıyorum …Yok olmuyor …Alanlar nasıl alıyor anlamıyorum ki..Kızım için randevü bulamayınca acile götürmüştüm ordan da polinikliğe yönlendirdiler izdiham resmen vardı ..Hepsi randevülü ,5 kişiden 4ü de suriyeliydi ..Nasıl alıyorlar randewü ..Ben nie bulamıyorum ..Bişey deyin lütfen ..Şuan maddi olarak özele gidemiyorum çok sıkışıyız …Devlete giden arkadaşlar nasıl alıyorsunz akıl verin lütfen