Oyku3005 Bugun sabah sezeryan oldum spinal 7 gibi oldum 3 gibi filan beni yürüttüler. Kaç kalkıştan sonra ağrı azalacak ve kaç yürüyüşten sonra bu ağrı azalacak
Porsuk7062 Oyku3005 yani hemen azalmasını beklemeyin en az 3 gün geçmesi gerekiyor. Yatağa yatarken koltuğa yatarken inanılmaz acı çekiyorsun ama hemen geçiyor benimki ilki sezeryanda ikisi de sezeryan olacak Allah kolaylık versin sen bir şekilde atlatmışsın. Bu arada sütün hemen geldi mi acaba bende bu konuda tereddütlüyüm
Meleekk Oyku3005 bol yürüyüş yap canım. Kalkışlar zor evet, ama hemen rahatlayamayız, ameliyat geçirdin ne de olsa 🥰 ben 3.gün rahatladım az da olsa. Geçmiş olsun, bebişin de hayırlı olsun 🙏
Gzm-- Sade nescafe icin ayrica o da agriyi azaltiyor,bunyeye bagli benim hic agrim olmamisti ama gaz cikarmada zorluk yasamistim.yurudukce azalacaktir ins gecmis olsun hayirli olsun😊
Porsuk7062 Porsuk7062 neden koruyolar anlamadım. İnşallah kucağınıza aldığınızda bol bol emzir verirseniz gelir. çocuk yanınızda değilken süt sağma makinesi ile sağmaya Özen gösterin
zynpada Oyku3005 canım biraz doktora ve biraz da bünyeye bağlı, benim hiç ağrım olmamıştı ağrı kesici bile vurdurmamıştım ben.