Ays_cskn 505050 37 +0 da dogum yaptim 3.190 gram dogdu bakalim 2. Cimiz ne olacak tabi nasip olurda o haftalara gelirsek
Nsnrsnr 36+4 te 2890 gramdı bu perşembe kontrole gideceğiz şuan 37+2 kontrole gidene kadar 37+4 olacağız merakla bekliyorum bende kaç kilo olduğunu