Mucizeminnos Busra617 bende de hamilelikte çıktı ilacı hep aynı saatte ve kahvaltıdan 2 saat önce içtim düştü benim hani böyle yapmıyosanız bir de böyle denersiniz belki yoksa ilaç mı yetersiz kalıyo acaba onu da bir doktora danışmak lazım
Eliifkc Bende aynı 5. haftada başladım kullanmaya yükseldi sürekli ama bi süre sonra iniyo bacım kafaya hiç takma
Busra617 Eliifkc kronik tiroid çokta düzenli içerim ilacı ama stresli bir insanım rabbim hayırlısı ile sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin
Busra617 Mucizeminnos Bende öyle çok düzenli içiyorum ama kronik haşimatoyum o yüzden bir de bebek büyüdükçe değer de yükseliyor Rabbim hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip eylesin
Mucizeminnos Busra617 stres yapmayın demekte kolay ama stres yapınca da herşey daha yükseliyo bu normalde de böyle inşallah düzene girer amin Allah hayırlı sağlıklı kucaklarımıza almayı nasip etsin 🙏🏻