Serapcemre Rmysa0308 ay ben ıkı bebeğimde de cektım çok zor ağlıyordum artk😒🥹 ilki işte 13haftalık falandı geçti diğeri 15haftalıkken geçti şimdi ise yediğim hiç bir şeyden zevk alamıyorm
Deletedmom_110 Rmysa0308 o haftada iştahsızlık çok normal ben ne yaptıysam olmadı bişey yiyemedim yemek yemek istiyordum ama içim resmen almıyordu aç geziyordum ağlıyordum artık Benim iştahım 20 den sonra açıldı şimdi de doymak bilmiyorum herşeyi yiyesim geliyo
Kubgkm Rmysa0308 bende o haftada bir şey yiyemiyordum hem içim almıyordu hem midem bulanıyordu salatalık ekmekle gün geçiriyodum 11 haftadan sonra düzeldi benim şimdi sağlıklı olan her şeyi yiyorum şükür