Gamzeucan merhaba canım. Ben şuan o süreçteyim. Eray hoca cidden çok çok iyi bir doktor. Keza ekibide öyle. Çok sistematik çalışıyorlar. Eray hoca muayenesini yapar gerekli tıbbi bilgiler verir gider odasına geri kalanla ayrıntılı hemşireleri sana eğitim verir ve bilgilendirir. Muayene ücreti sanırım 720 tl ama bir kere veriyorsun süreç bitene kadar vermiyorsun. Tüp bebek ücreti 15bin dondurma olursa ekstra 2500 tl. Hem eray hoca işinin ehli hemde embriyolog uzmanı işinin ehli. Yani kısacası gözüm kapalı güveniyorum onlara.