btlbsr Asel477 gebelik sonuna kadar kullanılacak diye biliyorum ben hala devam ediyorum ama şurada bekleyeyim bende bırakan olmuş mu ☺️
btlbsr Asel477 belki değerleriniz iyidir. Doktorun dediğine uymak en güzeli. 21+6 haftadayım bende hala kullanıyorum bişey demedi bırak bırakma diye. Sağlıklı hayırlı evlatlarımız olsun inşallah.