Kızlar nerden vuruyorsunuz çoğunlukla iğneyi? Ben hamileliğimin başından beri hep göbekten vuruyorum sadece bir kere koldan vurdurdum. 25+5 hafta olduk ama arada zorluyor karnım gerildiği için bacaktan da acıyor diye okudum burda . Bakalım son Zamanlar nasıl olacak ? Bebişler sağlıklı olsun da gerisi önemli değil sağlıkla bitirelim inşAllah bu süreci❤️