Ugulsum bence çalışmayınca ister istemez kocalar evet bişe demiyo olsada, eve katkıda bulunmadıgın için, o sadece işe gitmekle sorumlu ve baska hiç bir sorumluluk almıo. Ama çalışan oldugunda hayat müşterek der geçiyosun. Yanısıra özellikle erkek aileleri, oğlumun evi oğlumun parası vs vs sen çalışmadıgın için seni adam yerine bile koymuo. Sen ev temizle yemek yAp cocuk büyüt bu yani klasik şeyler.
Hem kocanın hem ailesinin hemdd herşeyden en önemlisi kendin iç sesinin çenesini kapatman için çalışmak şart. Maddi özgürlük çok iyi bişe.maddi özgürlüğün var iken kocana de bakalım, aşkım bi 200 lük ateşle bana die. 300-400 vermesse neyim 🏋🏼♀️
Böylece itinayla koca parasıda yenir :) kredi kartını sana verir :) ohh mis :)
Eee hayat müşterek yaneeee🤪