Kizlar asansör bozuktu bende 4. Katta oturuyorum markettwn alışveriş yaşamıştım mecbur poşetlerle dinlene dinlene ciktim yukari ya biraz yoruldum tabi ama cok agir da degildi simdi kafaya taktim kotu bir şey yapamamisim dimi mecbur çıkarmam lazimdi 😢❤