Dilaraevin Herkeste mi oyle 36+4 haftaligim sabahtan beri bir is yapasim yok yorgunum surekli uyumak istiyorum halsizim sizdede oyle oluyor mu bide bahar temizligi yapicam ama inanin kolumu kaldircak halim takatim yok
AysunUgur Dilaraevin bende 38 oldum, dün balkon temizliği yaptım, ful cam balkonum, silmekten bi hal oldum ama çok şükür yapabiliyorum hala diyordum, bugün de tam tersi 2 bulaşık yıkadım bütün enerjim bitti, saat kaç oldu ben hala yerimden kalkamadım 😅
ZMM8888 Bn 9+5 haftalığım bnde de var o yorgunluk sürekli uyumak istiyorum hiç birşey yapmak istemiyorum 🤦
Dilaraevin AysunUgur bende belki dun kizimin elbiselerini yikayip utuledim oglum hastaydi hastaneye goturdum getirdim belki dunun yorgunlugudur dedigin gibi yoksa bende dinctim bu zamana kadar hep 🤗
Dilaraevin Elif_ztrk ohh ne guzel bende yapmak istiyorum inanki ama kaynanami bekliyorum yardim edicek banada bir turlu gelemedi
Dilaraevin ZMM8888 cok yorma o zaman kendini hastasin bisey falan olur bisey olmaz aman sanki kim gelip oraya buraya bakicak ay kiiz burasi kirli diycek 😂 hic bisey sagligindan onemli deil canim
Cellci ZMM8888 ilk 3 ay nerdeyse hep yatıyorsun, benim öyle oldu. Sonra enerjin geliyor yeniden, son haftalarda yine halsizlik. 32 haftalığım ve tüm gün yatıyorum. Mecburi işleri ucundan kıyısından yapmaya kalkıyorum sadece
ZMM8888 Cellci evet ilk gebeliğimde de boyleydim bu gebeliğimde de aynıyım hatta ilkine göre biraz daha iyim sayılır böyle temizlik yapan evine gül gibi bakan hamile görünce çok imreniyorum keşke bnde öyle olabilsem ama elden birsry gelmiyor 🤦
ZMM8888 Dilaraevin teşekkür ederim canım. İnah sağlıkla kucağimiza alalım mesleklerimiz🥰 sağlıcakla kal❤️
Elif_ztrk ZMM8888 vala cnm ben de gunun sonunda bitkin oluyorum birde bu hafta midem cok yaniyor aksamda enerjim tukeniyor hareket edemiyorum artik fazlaca is yapmiym ben haftada bir artik anca bu hafta ikiydi