History Eğerki bir tehlikeniz yoksa neden sakıncası olsunki, en fazla biraz ayaklarınız şişer sarkık oldugu için o kadar 🤗 ben çok fazla ve sık sık seyahat ediyorum hiç bir sorunla karşılaşmadım çok şükür, 36. Haftaya kadarda bir gün yollarda dogurmazsam seyahat etmeye devam 😂 oda uçaga almadıkları için 36 dan sonra 😂