Filizaliasaf Merhaba kızlar 38 haftadayım nst de sancım çıktı doktor çatı muayenesi yaptı normal Doğum yapabilirsin dedi ayrıca 1 cm açıklığın var dedi yarın hemen Doğuma alıcağını söyledi fakat bende tık Yok karnım çok sert sadece alttan muayeneden sonra hafif kahverengi sümüksü akıntım oldu acaba sancımı beklemelimiyim evde yoksa hemen hastaneye mi gitsem normal Doğum çok istiyorum sizce ne yapmalıyım ilk hamileliğim 🙈
Kibarbaby Filizaliasaf 36 haftalığım bende bugün nst ve çatı muanesi oldum sancım çıkmadı 2 cm açıklığım varmış
busekavakli cinderella açıklığı bi tek doktor alttan muayene ederek anlayabiliyor benimde iki santim varmış ama eve gönderdi sancını bekle diye suyun gelmediği sürece gelme dedi
Kibarbaby cinderella sancı oluyo zaten arada yalancı sancı o arada açıldı demekki açıklıkta bizim hissediceğimiz bişey değil
Filizaliasaf busekavakli çok sağol canım herkes bi baskı yapıyor git diye ama ben suyum gelmeden gitmek istemiyorum
cinderella busekavakli hmm o zaman sizin yakın Doğuma çünkü açıklık olupta sancısı 1 güne kadar gelen kişileri görüyorum hep
busekavakli cinderella evet çok var öyle bende şu 7 cm açılması olup da sancısı olmayanlara hayran kalıyorum 😀
busekavakli Filizaliasaf bende nişanım geldiğinde panik yapmıştım gitmiştim ama doktor tek başına bişey ifade etmiyor nişan demişti sancın olmadığı sürece bekle sen kendini sıkıntıya sokma
Filizaliasaf busekavakli bende anlayamadım nişan mı değil mi diye acaba nişan gelmeden açıklık olur mu nişandan sonra mı açıklık olur