Geçen hafta öğrendim ki ikili testim trizomi 13 18 1:115 riskli. Şu bir hafta geçmek bilmedi ve kararımı verdim direkt amniyosentez isteyeceğim kesin sonuçmuş. Ücretli test yaptırıp onu bekleyip bir de sonuç kötü çıkarsa tekrar amniyosentezi kaldıramam.. Çünkü çok araştırdım geneli ultrasonda sorun gösterse de, ultrasonda hiçbir sorun görülmediği halde doğumdan sonra bile anlasilabilen bir hastalıkmış. 9 ay boyunca içim içimi yemektense yarın gidiyorum hastaneye lütfen bana dua edin sağlıklı olsun bebeğim.😔 Sakarya eğitim ve araştırma hastanesi’ne gideceğim. Amniyosentez yaptıranlar varsa bilgilerini bekliyorum..