zeynepikra_61 Şuan 8+6 haftadayim yarında 9 haftalık olucam ara sıra kasık ağrısı oluyor bazen de sol kasık da batma gibi olup geçiyor yaşayanlar var mı ? 🥺
Tugbakaraer zeynepikra_61 bende yeni öğrendim hamile olduğumu bende çok ağrı oluyor sizde ilk haftalarda olmuş muydu
Merve_tna zeynepikra_61 çok normal o haftalarda biraz daha fazla oluyor kasık ağrıları rahim büyüdüğü için
zeynepikra_61 Tugbakaraer Evet olmuştu ben de şans eseri öğrendim öğrendiğim de 6 haftalikti bir önceki ay 11 gün gecikme sonrası adet gördüm diye bu sefer aldırış etmemiştim sonra kasık ağrılarım oldu mide bulantısı yaşıyordum sabahları şüphelendim test yaptım iki çizgi çıktı ama dediğim gibi olmuştu kasık ağrılarım sanki adet olacakmisim gibi her zaman olmasa da ara ara hala oluyor 🥺
Damlacaa Çok normal 9+6 bende yarın on olucam hala var sürekli, adet olsam rahatlifam hissi var ama normalmiş vajina genişlediği için. Bende iki gündür sol kasıkta sızlama seyrime oluyo daha bır sürü şey 🤷🏻♀️
zeynepikra_61 Damlacaa evet ya seyirme seklinde sol tarafta ilk kez bugün oldu öyle korktum bir an neyse ki içim rahatladı şimdi ☺️🤲🏻
Merve_tna zeynepikra_61 korkma hiçbirşeycik olmaz inşallah bebişine kendini strese sıkıntıya sokma o zamanlardada ağrı oluyor☺️ Benim hala ağrılarım var ağrı sanırım hamilelik sürecinde hep oluyor ben ağlaya ağlaya bi hal olurdum ağrıdan halada öyle mesela dünde çok ağrım vardı doktor kontorlünde herşey normaldi
zeynepikra_61 Merve_tna Bende bayram sonrası gidicem kontrole inşallah birde bu zamanlar kontrol arası uzun olunca insan korkuyor acaba büyüdü mu iyi mi falan filan sadece kasık ağrısı var onun dışında bir sıkıntım yok ama işte 🤲🏻☺️
Merve_tna zeynepikra_61 evet kesinlikle o his bende de var hamileliğimin başından beri 29 haftalığım şuan ayda bir gittiğimiz için korkuyoruz acaba büyüdümü sağlığı nasıl doktora gittiğimizde içimiz rahatlıyor sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim ☺️