Minigebe merhaba canım bende cana gidiyorum ilk doğumum irfan beyde oldu kendisini çok seviyorum çok güzel bir süreç geçirdim ancak şu an ikinciye hamileyim bence hasta yoğunluğu nedeniyle muayene kalitesi düşüyor dediğin gibi bende içeriye girdiğimde sorumu sorcam bebeği mi görcem hemen oldu bitti ye geliyor o yüzden ikinci gebeliğimin başında 1 kez gittim ve sonra sadık beye geçiş yaptım sadık beyden çok memnunum muayeneler çok verimli geçiyor her soruyu soruyorum msjlarda hemen dönüyor aradığımda hemen açıyor randevu bulma problemi olmuyor zaten kendiside irfan beyin arkadaşıymış . Detayşı ultrason bende ilk kızımda orda olmuştum ve memnun kalmayıp gidip bi daha özelde olup 2 kere para ödemek zorunda kalmıştım bu gebelikte asla orada olmayacağım yine dışarıds özel bir perinatolog var ona gideceğim . Sadık beye geçiş yapmanı öneririm eğer evinde hastaneye yakınsa zaten hamileliği yarılamışsın başka uzak hastaneye gitme