Kızlar bi kaç gündür karın ağrısı çekiyorum kasıklarımda falan yok direk bebeğin oldugu kısımda böyle gerilme ve kasılma gibi sancı mı değil mi anlayamıyorum ama çok rahatsız oluyorum oturduğumda uzandığımda çok agrım oluyo acile falan gitsem nst ye bağlarlar mı sancı varmı diye?