13 haftalık hamileyim. Dün pıhtılı ve yoğun bir kanamam oldu. Aynı günü acile gittim ve doktor muayeneden sonra içerde biriken kanın dışarı atıldığını, düşük tehlikem olmadığını söyleyerek “progestan” adlı ilacı yazdı. Böyle şeyler yaşayan annelerimiz veya bu ilacı kullanan annelerimiz varsa anlatabilir mi acaba içim hiç rahat değil.