Melekk8 Kızlar hormon testi verdim adetlerim çok düzensiz diye lh 16 I/UL çıktı yüksekmiş sanırım bunun için ilaç vs veriyorlar mı nelere sebep olur acaba sıkıntı mı?
benimmdunyamm Melekk8 verilmiyor ilaç benimde yüksek polikistik över çıktı diyet ve egzersiz yapacaksın düzenli dedi
Zuzununannesi01 Melekk8 canım benim 44 çıktı doktor 40 50 lerde olması lazım dedi senin yüksek değil sanki ya
Melekk8 benimmdunyamm peki 16 çok mu yüksek randevuma daha var 55 kg tatlıyı falan kesiyim mi biraz tatlı düşkünlüğüm var🥺
Melekk8 Melekk8 sınır 18 diyor internette bilmiyorum bende anlamadım bir gebenin günlüğüne yazdım biraz yüksek çıkmış dedi
benimmdunyamm Melekk8 engel dedi ama kaldım tedavi denedim olmadı 1 buçuk sene sonra kendiliğinden oldu şükürler olsun
Melekk8 benimmdunyamm anladım bende ilk denemede gebe kaldım ama boş gebelikti kürtaj oldum şuan tekrar istiyorum adetim düzensiz olduğu için hormon testi verdim öyle öğrendim