Eşimin beyaz tişört takıntısı var, beyaz giymeyi seviyor fakat tişörtler kaliteli olsun olmasın koltuk altları terden sararıyor sonra onları çıkarmak bana kalıyor tabiki. Fakat iyi markanın leke cikaricilarini bizzat tisortlerin koltuk altina uyguluyorum, bir sure bekletiyorum. Ekstradan beyazlari yikama oncesi leke çıkarıcıli suda bekletiyorum bir gün boyunca, makinenin beyazlar programinda yikatiyorum ama o koltuk altlari hala sarı sarı yuksek derecede yikattigim icinde artik kumaş yıpranıyor. Yani o kadar ugras sonucu o tisortleri gorunce sinirlerim bozuluyor. Nerede yanlis yapıyorum. Tisortleri degil de kocami camasir suyuna bastirsam problem cozulcek aslinda ama oyle bir imkan yok. cidden var mi bir formülü bu beyazların vallahi bezdim ya