Azra41 Kizlarrr şükürler olsun kalp atışını duydumm o kadar heyecanlandım ki anlatamam kalbin durucakti az daha 🥰😍🙊 Allah’ım olmayanlara nasip etsin inşallah 🤲 doktorum sakin ol ve nefesini tut dedi 😂 o ses dünyanın en güzel sesiydi 🥺
saglikciaanne Azra41 Azra41 acaba keseden sonra direk kalp sesini mi duydunuz yoksa keseyi görünce bebeği gördünüz sonra kalp sesi mi bende bugün gittim 5+4 um doktorum kese var ama henüz bebek yok haftaya gel dedi biraz tedirgin oldum 🥲
Azra41 Happy-melek1997 hesaplamama göre 8 haftalık ama doktor 7 buçuk haftalık dedi duydum 🙊 seninki ne kadarlık ki ?
Happy-melek1997 Azra41 6+5 de gittim 2. Kes duyamadık yarın Bi daha gidicem bakalım 7+3 oluyoruz yarın inşallah duyarım
Mom545441 Azra41 son adet tarihim 20 şubat 9. Haftasında olması gerek 6+3 dedi doktor geçen hafta 6+1 di bugün 7 haftalık olması gerek 6+3 çıktı cuma tekrar gideceğim
Happy-melek1997 saglikciaanne bende tam 5+4 de gördüm net keswri bebek yoktu 6+5 de alttan bakarak gördük kalp atışı yoktu onudayarın gidicem 7+3 oluyoruz yarın inşallah duyarım
Azra41 saglikciaanne normal kuzum 4+4 TE keseyi gördük 6+2 de bebeği gördük 7bucuk haftada kalp atışını duyduk şükür olsun 🤲 geç döllenme vs de olabilir bence bekle birazcık daha kuzucum
Azra41 Mom545441 belki geç dollenmedir ? Benimde 4+4 du 1 hafta sonra 6+2 idi hesaplamama göre şuan 8. Haftası ama doktor 7 buçuk haftalık dedi 😄🙊🤷
Azra41 Happy-melek1997 benim 6+2 idi bende duymadım kuzum sakin ol 7 hafta ile 9 hafta arası duyabilirsin en net duyma şeyi 8. Hafta 😊 inşaallah duyarsın 🤲 herkes için dua ediyorum valla