Seymaben https://imgyukle.com/i/R5gcdM Kizlar bebegim daha 18 gunluk ozellikle sirt ustu yatirdigimda asiri hizli nefes aliyor ve dudakları beyazlasmaya basliyor normalmi bu sizin bebislerinizdede oluyormu ?
minikkusummm Seymaben emince böyle oluyor canim benim oglumda, ama sirt üstü yatirinca diyorsun onu bilmiyorum
Sermec27 Seymaben ilk zamanlar emdiği için böyle oluyor normal hele duduşları bak maaşallah 🥰 canım yenidoğan döneminde hızlı nefes alma olabiliyor benim oğlumda da olmuştu
Mouradi Seymaben Bilmiyorum canım üstte kalsın ama bi arkadaşımın bebişi dudaklarını emiyordu o yüzden aynı böyle oluyordu 🙄
Seymaben minikkusummm ay bilemedimki sirt ustu yatirmama bagladim ben🤔 emiyor ondan olabilicegini hic düşünmedim ❤️ teşekkürler
Seymaben Sermec27 ay asiri korkutuyo beni sıpa bu yine az hali bazen bembeyaz oluyor bende nefes alip vermesine bagliyorum cocugun birseymi var diye🙊tecrubesizlik zor teşekkür ederim ❤️
Seymaben Mouradi ay bilemedim ilk anneligim endiseleniyorum ister istemez bu bide az hali bazen bembeyaz oluyor aklim gidiyor🙄❤️ teşekkürler ❤️
Mouradi Seymaben Annelik işte :) dr kontrolüne giderken sorarsın canım İnşaAllah kötü bi şey yoktur canım normal gibi geldi bana bazı arkadaşlarda olduği için ❤️ Rica ederim canım
elifuslu1002 Seymaben tatlım muhtemelen yediğin bisey dokunuyor ve o da dudaklarını kabartıyor hızlı nefes alması da normal bence çünkü henüz toparlayammistir kendini .
Sermec27 Seymaben rica ederim canım ne demek emdiği içim dudakları öyle canım o hızlı hızlı nefes alıp vermek bizde de olmuştu normaldir canım yani korkma 🥰🌸
Melisagncm Seymaben maşallahhhhhhh bir bilgim yok ama o dudak ve boyun nedir yavvvvv Allah nazarlardan saklasin sağlıkla büyütün inşallah 🥰🙏🏻🧿
Seymaben Melisagncm amiin cok teşekkür ederim❤️allahim herkesin bebisini saglikla buyutmeyi nasip etsin🌺🙊
Busraaa127 Seymaben bu post çok iyi olmuş bizde 12 günlük olduk ☺️ aynı şeyler bizde de var. İçim rahatladı 🌸