Arkadaşlar merhaba yaklaşık 2 aydır bebeğimin yüzünde leke, doğum lekesi oluşmasından korkuyorum çevredeki insanlar yüzünden 😔. Dogumuma 4 hafta kaldı ve olusmamis olsa bile çok düşünüp kafama taktığım için oluşmasına sebebiyet vermiş olabilir miyim . Sizce düşündüğüm için başıma gelir mi? İçim hiç rahat değil. Belki sadece hamilelik psikolojisidir. Benimle ayni durumu yaşayan var mı. Ya da önerisi olan. Çünkü aklıma takılmış ve atamiyorum 🙏