Leopar Her doktor yapmıyor ssvd iyi Bi araştırma yapıp doktoru bulman lazım, zaten sezeryan olmuşsun bunu da sezeryan yap ben 3. Sezeryan doğumu yaptım 27 gün önce, doktorum normal doğum istersen bekliyelim dedi normal doğum taraftarıydı hep sağolsun, ben de normal yapamam o kadar ağrı çekip vazgeçip yine sezeryan olurum diye sezeryan oldum🤗