zeynonunannesiiii Bakıyorumda hamilelerin göbekleri eşit orantılı karşıdan bakıldığında tam hamile göbeği ama benimki hep aşağıda bunun bir nedeni var mi acaba nerden bakarsam bakayım sanki doğum gelmişte aşağı düşmüş gibi daha 30.haftadayim
Hapyymami55 zeynonunannesiiii hele bende kiloyum o yüzden ne kadar bebek buyusede göbeğim olduğu iicn şöyle doya doya bı bebek göbeğim olmadı 😏
linamom zeynonunannesiiii bi nedeni yok bence canım herkesin vücut yapısı farklı benimde öyleydi 35.haftadayım göbeğim şuan güzel şekillendi😂yukarı doğru çıktı
Rabiaugur zeynonunannesiiii ay benim göbeğim top gibi yukarda duruyo göğsümün altında çok nefesimi kesiyo bende 32 haftalığım ama aşşağı düşme falan yok
linamom zeynonunannesiiii benim de kız canım 😂ama şuan öne ve yukarıya çıktı baya erkek mi diyolar şekli tam hamile şeklini aldı yani