Nskyhn Asillllll1111 yok yok takma hamilelikte çok yukarı uzanmayin denir. Eskiler bebek emzikten ayrılır derler yani plasentadan ayrılirmis. Yani her işi yap ama onu yapma 🙏
Tugceelanaz Asillllll1111 Çikartım, taktım, cam sildim boydan boya camlarım 😊 merdivenden yavaş harektlerle inip çikarsanız birşey olmaz inşallah Fazla uzanmadan