kizlar 38+4ten selamlar dun asiri bel agrim ve cok hafif adet sancim oldugu icin aksam acile gittim bi sıkıntı cikmadi acikligin olmadigini rahmin yumusadigini ama bebegin cok guzel baski yaptigini ve yuzde 80 bu hafta ici dogumum olacagini soyledi doktorumuz cok heyecanliyim neler yapsam sa surecimi baslatsam 🤭🤭