Deleted4445656 12+3 de yaptırdım. Evet net tanı testi değil ama ben olası aksi bir durumda kendimi suçlu hissederdim neden yaptırmadım diye, ihmal etmemek gerektiğini düşünüyorum. Aldırmayacağım nasıl olsa diyenler var ama biz sanki aldırmayı düşündüğümüz için mi yaptırıyoruz. Çok saçma bir düşünce bana göre. Maddi ve manevi olarak hazırlıklı olmalı insan.