Kelebekdegilkepenek bir oğlum olacağını öğrendim, İlk oğlum henüz 1 yaşında ve ismi ALPARSLAN, ikinci bebeğimle ilerde ikiz gibi olacaklar bu yüzden isimlerini uyumlu koymak istiyorum, benim aklıma anketteki isimler geldi, eğer varsa sizinde Alparslan ismine uyumlu fikirleriniz duymak isterim 🥰🥰