Annecikk34 Hidroten çatlak önleyici krem kullanan var mı ? Krem iyi mi ? Göbek ve meme ucuna sürsem yeterli olur mu ?
Selcan_ayaz Ben lierac biooil kantaron sürdüm 34 e kadar hiç bişe yoktu 34 te catladim çok moralim bozuluyor baktıkça 😢 oo iyi catlamiyo diyip bırakmayın düzenli kullanın ne olursa olsun çatlayacak da catliyo işte
Annecikk34 Cansugamze_ Selcan_ayaz Ben kullanayım doktorum önerdi artık çatlarsak çatlarız napalım 😂 teşekkürler
Cansugamze_ Bebek yağı kantaron yağı kullanıyorum çatlağım yok ilk bebeğimde de bunları sürdüm çatlıcaksa çatlıyo zaten