Gul2 19 haftalık hamileyim bugün ayağa kalktığımda karnımın üst tarafında ağrı hissettim uzanana kadar devam etti uzanınca geçti herhangi bi kanama vs yok başına gelem var mı
linamom Gul2 canım oluyor öyle şeyler kanama yoksa kafana takmana gerek yok bir şey olmamıştır. İnan şuan 35.haftadayım vücudumun heryeri ağrıyor yatakta dönerken zorlanıyorum ağrılardan
linamom Gul2 olabilir canım sıkıntı yapma büyüyor artık ara ara oyle ağrılar normal hareket de hissediyorsan bseyi yoktur merak etme sıpa seni korkutmuş😊