Rumsa bende 24+3 hala meme ucu yok, kendi mi bildim bilelide yoktu. Herkes doguma yakın süt dolunca çıkar diyor. Gögüs ucu alsam dedim, alma bebek ona alısınca onsuz bidaha emziremezsin oda cok acıtıyo dediler. Doguma yakin tarihe kadar beklicem sonra artik olmadı meme ucu cıkarıcı varmiş ondan alıcam.