Mehtap6137 Anlamları güzel ve değişik isim önerileriniz varsa beklerim kız isimlerinde karar veremedim hepsi değişik ama güzel değil anlamları ben seçemedim fatıma diyorum kimse demeyiz diyo sinir ettiler beni o konuda yardım edin bana anlamı güzel olan şirin bir isim istiyorumm … teşekkür ederim
Feyza-nur Mehtap6137 siz içinize sineni koyun onlar demezse demesin onlara göre mi hareket edicez elbet çocuga ismiyle hitap edecekler sen kimseyi dinleme
gbyalcin Mehtap6137 kızımın ismi Melek Neva. Neva’nın ahenk, uyum, zenginlik, huzur gibi anlamları var. Doğrusunun Fatıma olduğunu biliyorum ama etrafınızdakiler söyleyemem diyolarsa Fatma olarak koyabilirsiniz 😊 bana da kızımın adına karar verdiğimiz zaman herkes ben Neva diyemem Melek derim diyodu şimdi kimse Melek demiyo 😅
Mehtap6137 Feyza-nur anlamı güzel olsun maksadım cabam yok dinlediğim yok her acısını ben cekiyorum o hakkı vermem dedim baştan onlarda sağolsun iki tarafta karışmıyor 😁😁😁
Duyguliva 2 kizim var 1 adini Livasu liva demek peygamber efendimizin sancaginin adi 2.kizimin adi Ledeyna kuranda geciyo yasin suresinin 32.ve 53 ayetlerinde anlami Allahin huzuru makami demek fikir olur belki sizede ama Efnan ismini de cok beyeniyorum anlami cennetteki guzel gozlu kiz demekmis
Guncem Ben bu yeni moda herkesin koyduğu iki heceli isimleri hiç beğenmiyorum. Klasik isimler daha güzel geliyor. Önerilerim, Nazlı, Aslıhan, Neslihan, Meryem, İnci, Bilge
Yavruhamsi Mehtap6137 kızımın ismi belki anlamı Aslan yavrusu olarak çıkıyor :)) HzÖmer’in kızı Aleyhisselam’ın eşi olduğundan dolayı çok koymak istemiştim ben İnşallah Hafsa validemiz gibi olur anlamda önemli ama şahsiyet ismi olunca örnek alabileceği biri olması daha güzel sanki 😍 sizinde payınıza güzel bir isim düşer inşallah 🥰