Sibelalagoz0 canım başın sağolsun rabbim bir daha yaşatmasın inşallah
Benim de bir kaybıl var 2 aylıkken kalbi durdu bebeğimin o zamanlar biraz bilinçsizdim folik asit vs geç başlamıştım
Kürtajdan 4 ay sonra tekrar hamileyim şuan 11+5
Sana tavsiyem folik asiti hiç bırakma
Hamile kaldığım anda doktorum bana duphaston ve coraspin verdi.
Ani kalp durmalarının sebebi ani kan pıhtısı atması oluyormuş bu yüzden gebelik bitimine kadar coraspin kullanmak zorundasın dedi doktorum