Kızlar selam; benim 35+5 te nişanım gelmişti hastaneye gittiğimde 90100 arası sancılarım vardı doktor durdurdu 30.haftamdan 3doz ciğer geliştirici yapılmıştı zaten o yüzden rahattım💁🏼♀️ Şimdi 37 haftalık oldum tık yok ama sancılarım hala var beklemedeyim yarın konturol var artık sancılardan çok yoruldum doğurmak istiyorum bebeşim de 3kg yarın gittiğimde inşallah doğuma alır planlı sezeryan olcaktı zaten eğer yarın bişey olmazsa 9 gün sonra doğuruyorum ama 9 gün bekliycek halim kalmadı bana dua edin yarın doğuma alsıııınnnn gerçekten şaşırıyorum nişanım gelmiş 1 hafta oldu doğurmadım of of 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️