Gulsunoyku merhabalar, ikea beşikler çok küçük 3 yaşına kadar ancak kullanılır ve bir de güvenli değil iki kademeli olarak aşağı inse de en alçaktaki halinde bile Bebek ayağa kalkmaya başlayınca aşağı atlar gibi yorumlar okudum. Acaba siz böyle sorunlar yaşadınız mı ?? Ben de çok beğeniyorum ikeaları ama hiç yakından görmedim