Arkadaşlar merhaba. 13 haftalık hamileyim henüz bir doktor bulamadım kendime. 3 adet doktora gittim o kadar ilgisiz o kadar umursamazlarki. Bugün gittim ultrasonla bakmadı bile. İnsanlar ne hevesle gidiyorlar çocuklarını görmek için gerçekten çok üzüldüm.. Ozeller çok maliyetli. Doktor önerisi olan var mı yardımcı olabilecek ??