Oznur077 benim oğlumunda boynuna 2 kez kordon dolanmış ve düğüm olmuş. Doktorlar bunu farkedemedi ve o halde normal doğum yaptım ben. Aslında hayati tehlikesi çok yüksek bir durumdu direk sezeryan olmam lazımmış. Takibini lütfen çok dikkatli yaptır. Eğer açılmayıp da boyunda kalırsa direk sezeryan ol. Çünkü ben oğlumu kaybetme eşiğindeydim kalp atımı falan durmuştu. Bunları korkman için söylemiyorum sadece kontrole gittiğin zaman sürekli teyit al. Anne karnında Bi sakıncası olmuyor ama doğum yaklaştığı zaman sıkıntı olabiliyor. Sağlıkla kucağına al inşallah bebeğini🤲🌸