nurantan doktorunuzu beklemenize gerek yokki kan degerleriniz düşuk ise saglik ocagindaki doktorda buna ilac yazabilir. Zaten yapilabilcek baska birsey yok. Ilac kullanicaksiniz duzelmesini bekliceksiniz.
Bide sınırda demişiniz zaten, benimkiler olmasi gerekenin çok cok altında ilacta kullaniyorum ama duzelmiyor. Korkucaginiz bir durum degil yani şuan.