Ben Vanda Gürcan beye yaptırdım, kesinlikle gereksiz diye düşünmeyin bebeğin en ayrıntılı kontrolü bütün organlara detaylı bakılıyor allah göstermesin herhangi bir sıkıntıda ne yapmanız gerektiğini bilirsiniz. Onun yerine bişey alırım diye düşünmeyin sağlıktan daha değerlisi yok. Ayrıntılı bakan ilgili bir doktor ücret malesef yüksek ancak Vanda başka alternatif de yok gibi bir şey