Sekerportakalii Kızlar yaptırmayı düşünüyor musunuz doktorun biri önermedi diğeri önerdi fikir verir misiniz lütfen
Melike_23 Sekerportakalii dün yaptırdım bencede yapılmalı ihmal edilmemeli şeker falan varsa önlemi alınmalı bende çıktı diyete başladım takip ediyoruz bakalım
Quadera Sekerportakalii Ben yaptırdım. Bence sizde yaptırın. Belli haftalardan sonra hamilelerde gebelik şekeri ortaya çıkabiliyor ve bu bebek için zararlı. Yapılma amacı bunu tespit etmek.
Esma55 Kesinlikle yaptırmalısın Allah korusun şekerin varsa ve haberin yok erken doğum riski oluyor felan hepsi önleniyor ona göre dikkat ediyorsun
Sekerportakalii mirage333 vücuda ani şeker yüklemesi yapıldığı için bebekte bi şey oluyor dedi tam anlayamadım onun yerine açlık kan şekeri baktıralım dedi
Ahmetsukran1899 Tavsiye etmiyorum Ben Yaptırmadım Çocuk İçin İlerleyen Zamanda Sorun Yaratıyor Sağlık Açısında Doğal Şeker Yiyerek Bu İhtiyaç Karşılarsin. Meyve ve Şeker ve Evde Yapılan Tatlı Vs
Quadera Ahmetsukran1899 Şeker yüklemesi yapılmasının amacı vücudun şekersiz kalması değil. Yanlış bilgi vermeyin.
Askiletotomsu Ahmetsukran1899 Arap toplumunun cahiliye döneminden fikirler bunlar. Aklınıza kim girdiyse ona inanmayin lütfen
mirage333 Ahmetsukran1899 şeker yükleme testinin amacını bile yanlis ögrenmisiniz siz. Keşke google sorsanizda ogrenseniz.
Ayvacekirdegi Şeker yükleme testinde verilen glukoz 2 dilim baklavaya eşitmiş :) bunu çaya attığınız şekerlerden de hesaplayabilirsiniz. Bunu yaptırmanın ne zararı olabilir? Asıl yaptırmazsanız çok zararları olur Allah korusun haberiniz olmaz şeker varsa.