Eclinass Drya55 hadi inşallah ben 😄😄 36 haftalık oldum gelecek gibi duruyo gelirse 37 de gelmiş olacak gelmezse ikinci sezeryanım 38 de aliyolar zaten 🙂🙂
Eclinass Drya55 gün konuşmadım Dr yarın konuscam bakalım devlette yapicam özele gidiyodum muayneye haftam geldi gün verirler artık 🤲🤲🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Drya55 Zynp44 bize daha saat verilmedi Perşembe son kontrol saatimizi de alırız büyük ihtimal inşallah sağ sağlim kucağımıza alırız çok heyecanlıyım her gece rüyalarımda doguruyorum 😂
Zynp44 Drya55 ahahah bende emzirirken görüyorum 😂😂 benim de ctesi son kontrolüm var sonra 27 nisanda covid testi verecem 28 sabah yatış yapcam ❣️🌞
Drya55 Zynp44 sizin göğüslerinizden sıvı felan geliyor mu benim hiç bir şey yok kupkuru sütüm olmicak diye korkuyorum