KbraTreGn Askile aynı bende bugun komtrolum vardı 39 haftalık olduk daha rahat yerınde gelmeye niyeti yok 😏
Askile Glyldz valla yarın gideceğim tekrar cagardi sancim da çıkmıyor acaba bilenler yönlendirse yarın alırmi beni acaba suni savcıyla falan
Eminetekin Yarın 40+5 😂 kim gelmiyor tartışmayalım hanımlar 😂 büyüyünc seni on ay taşıdım karnımda dicem. 😂
Dilekerkan0705 40+2 en ufak bi belirti yok 41 i de dolduralım diyor doktorum herşey yolunda diyor valla geriliyorum artık